Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"halal cosmetic"'
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThe purpose of this research is to investigate the influence of various Point of Sale Materials (POSM) - Free Coupons, Free Samples, BOGO, and Discounts - on consumer buying behavior in the halal cosmetic industry. It aims to provide a deeper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/61d819eaf36d4fbcaee2031aa7a2a481
Autor:
Aufa Aviska Rahma Haryono, Fitriah Dwi Susilowati, Lena Mardiana, Febrina Rahmatika, Resy Nur Rohmah
Publikováno v:
Invest Journal of Sharia & Economic Law, Vol 3, Iss 2, Pp 167-188 (2023)
In the digital age, halal cosmetic products are becoming increasingly popular. Online reviews play an important role in consumers' purchasing decisions, as they cannot see and check the quality of the products directly, but only through the screens o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/afe07edac1f44d4caa7dca72ac86fa1b
Publikováno v:
Journal of Islamic Monetary Economics and Finance, Vol 9, Iss 2, Pp 337-360 (2023)
This study focuses on the factors that contribute to switching intentions from non-halal cosmetics to halal cosmetics by Muslim women in Indonesia. Using a questionnaire and purposive sampling, we compile data from a total of 236 women who use halal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/98d1b35829184eed85044f1d524bf2fa
Autor:
Ika Diyah Candra Arifah
Publikováno v:
al-Uqud: Journal of Islamic Economics, Vol 4, Iss 2, Pp 285-306 (2020)
The growing green consumer who selecting products that socially and environmentally ethical products, encourages cosmetics producers in Indonesia to produce more environmentally friendly product in terms of materials, ingredients, packaging, and even
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d64af66f856f442f864cd2cccc2abbd1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Niyazi Gumus, Ebru Onurlubas
Publikováno v:
Marketing and Management of Innovations. 14:1-11
Згідно з прогнозами, чисельність мусульманського населення у 2030 році становитиме 2,2 мільярда осіб, тоді як наразі – 1,6 мільярда осіб. Авт
Autor:
Kamaruddin, Norshafarina Shari, Abdullah , Nor'ain, Mohamad , Arifha, Ahmad, Albattat, Yen, Lee Jia, Nadzri, Nazreen Sofia Binti Md, Paramasivam, Hemarubini
Publikováno v:
International Journal of Professional Business Review; Vol. 8 No. 7 (2023): Continuous publication; e0847
International Journal of Professional Business Review; v. 8 n. 7 (2023): Continuous publication; e0847
International Journal of Professional Business Review; v. 8 n. 7 (2023): Continuous publication; e0847
Purpose: The objective of this study was to identify the intention of Malaysia population to purchase halal cosmetics products in the market. There is little knowledge about what factors may affect personal care products the intention of Muslim custo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.