Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"h mohseni kouchesfehani"'
Publikováno v:
Armaghane Danesh Bimonthly Journal, Vol 21, Iss 5, Pp 435-445 (2016)
Background & aim: Conazoles including imidazoles or triazoles are anti- fungal agents widely used to prevent fungal growth and their infections. Propiconazole placed in this group is a systemic fungicide used widely for detoxification of cereal seeds
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02ac93140f43469aa11c2552f7707e9e
Publikováno v:
Armaghane Danesh Bimonthly Journal, Vol 20, Iss 4, Pp 333-345 (2015)
Background & aim: The effect of stress on the nervous system activity may be due to alterations in the structure of the nervous system. In this study, the effects of maternal stress was examined on the seizure threshold and hippocampal structure of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8498d35c821e457aaa0ec4f0e55cd74a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
پزشکی بالینی ابن سینا, Vol 16, Iss 4, Pp 5-12 (2010)
Scientific Journal of Hamadan University of Medical Sciences, Vol 16, Iss 4, Pp 5-12 (2010)
Scientific Journal of Hamadan University of Medical Sciences, Vol 16, Iss 4, Pp 5-12 (2010)
Introduction & Objective: Acute promyelocytic leukemia (APL) is a kind of acute leukemia characterized by a balanced t (15, 17) translocation which fails to develop into mature cells and proliferate in an unregulated fashion. In the recent years, in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.