Zobrazeno 1 - 10
of 18 323
pro vyhledávání: '"group buying"'
Publikováno v:
Kybernetes, 2023, Vol. 53, Issue 9, pp. 2723-2748.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-09-2022-1220
Autor:
Ni, Guanqun1 (AUTHOR) guanqunni@163.com, Xu, Yinfeng2 (AUTHOR), Xu, Jiuping2 (AUTHOR), Dong, Yucheng2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Production Research. May2015, Vol. 53 Issue 10, p2995-3005. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ojiagu, Nkechi C.1 nc.ojiagu@unizik.edu.ng, Ojiaku, Obinna Christian2 oc.ojiaku@unizik.edu.ng, Nkamnebe, Anayo D.3 ad.nkamnebe@unizik.edu.ng
Publikováno v:
International Journal of Business Science & Applied Management. 2022, Vol. 17 Issue 3, p13-30. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 2024, Vol. 30, Issue 4, pp. 955-978.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEBR-07-2023-0685
Autor:
Song, Yingjie1 (AUTHOR) 202130412008@bua.edu.cn, Gui, Lin1 (AUTHOR) guilin9089@sina.com, Wang, Hong1 (AUTHOR), Yang, Yanru1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Nov2023, Vol. 13 Issue 11, p941. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Applied Management Theory & Research (IJAMTR). 2022, Vol. 4 Issue 1, p1-22. 22p.