Zobrazeno 1 - 10
of 287
pro vyhledávání: '"group assessment"'
Autor:
Elaheh Tavakoli
Publikováno v:
Journal of Language Horizons, Vol 7, Iss 4, Pp 7-36 (2024)
The present case study reports on an innovative teacher training course with 14 Iranian senior undergraduate student teachers majoring in Teaching English as a Foreign Language (TEFL). The course was developed after a Competency Based Teacher Educati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e7fcbe532a940f28b258e948f33b36e
Autor:
Asma Hadyaoui, Lilia Cheniti-Belcadhi
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 10, Iss 1, Pp 1-27 (2023)
Abstract This article introduces an ontology-based framework for group assessment analytics that investigates the impact of intra-group interactions on group performance within the context of project-based collaborative learning (PBCL). Additionally,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da2303f5e2c04f2ab1f2e385e276f270
Autor:
Marios Nicolaides, Efthymia Theodorou, John Gerrard Hanrahan, Iakovos Theodoulou, Elif Iliria Emin, Apostolos Papalois, Michail Sideris
Publikováno v:
Journal of Investigative Surgery, Vol 34, Iss 1, Pp 39-43 (2021)
Aim of the study: Introduction of non-technical skill (NTS) modules in undergraduate medical curricula is essential to prevent errors that occur due to inadequate communication and malfunctioning teams. We primarily aimed to observe medical students
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b40f4a78dd7468e8b34cbdaaf547edf
Publikováno v:
Измерение, мониторинг, управление, контроль, Iss 4 (2022)
Background. The relevance of the topic of the work is due to the need to control the metrological characteristics of measuring instruments during their operation. Materials and methods. The use of a group of measuring instruments as a means of moni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/705f0cffdd494bb88f20daa9c52ec593
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 13; Pages: 9919
The pandemic period has made remote work a reality in many organizations. Despite the possible negative aspects of this form of work, many employers and employees appreciate its flexibility and effectiveness. Therefore, employers are looking for the
Autor:
Cowan, L. D.1
Publikováno v:
Journal of Management Studies (Wiley-Blackwell). Oct67, Vol. 4 Issue 3, p357-360. 4p.
Publikováno v:
Kastamonu Eğitim Dergisi, Vol 27, Iss 3 (2019)
In this study, the effect of peer learning approach on the 9th grade students’ achievement in the heat and temperature unit is investigated together with students’ opinions about the implementation. The study was conducted in a state school with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a524619467b14aa5a4e0352a712bdff9