Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"grocery retailers"'
Autor:
Sbonelo Gift Ndlovu
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThe rising phenomenon of private label brands across the globe has given grocery retailers new areas for competition and growth. As a result, this has spiralled competition between private label brands (PLBs) and national brands (NBs). With t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e511130473f46818e996a2204c94fa5
Autor:
Sarantidou, Paraskevi P.
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2018, Vol. 22, Issue 3, pp. 359-376.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SJME-04-2018-0025
Autor:
SG Ndlovu, S Heeralal
Publikováno v:
The Retail and Marketing Review, Vol 17, Iss 1, Pp 33-42 (2021)
The introduction of private label brands in the grocery retail industry has created various opportunities for grocery retailers. It has also afforded them the opportunity to increase their sales and improve profitability margins, while cutting on the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ff273d91b4242faaa08d82cd9f58c0e
Publikováno v:
Journal of Emerging Trends in Marketing and Management, Vol I, Iss 1, Pp 122-131 (2020)
The purpose of this paper is to see how Romanian modern grocery retailers have been impacted during COVID-19 outbreak and how should they respond to the new customer behavior changes. The literature review reveals previous findings regarding consumer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d80e4aecce42475ebb82f6b98f1d1a4f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paraskevi P. Sarantidou
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing-ESIC, Vol 22, Iss 3, Pp 359-376 (2018)
Purpose - This paper aims to explain variations in store brand penetration using trust. It aims to help both retailers and manufacturers predict store brand purchases through an improved understanding of the impact of trust in store brands across 10
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/acfb080418ea43c5985a7a930d3366e8
Autor:
Keane, Marta, Morschett, Dirk
Publikováno v:
Marketing: ZFP – Journal of Research and Management, 2017 Jan 01. 39(1), 27-43.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26426835