Zobrazeno 1 - 10
of 155
pro vyhledávání: '"green service"'
Publikováno v:
Journal of Business Economics and Management, Vol 25, Iss 6 (2024)
The pursuit of green innovation and sustainable practices is increasingly growing currently because of the alarming environmental concerns and the coexistence of economic expansions. But the strategies employed by companies in exploring green innovat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea8342a310e043a6b78313ab977bf567
Publikováno v:
Cogent Social Sciences, Vol 10, Iss 1 (2024)
This article reviews the extant literature on green services based on data obtained from the Web of Science core collection database. The objective of the review is the identification of emerging and predominant themes, authors, and organizations wit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58c4fe6989f84b57962bc125872a9eb2
Autor:
Arjun J Nair, Sridhar Manohar
Publikováno v:
International Journal of Information Management Data Insights, Vol 4, Iss 2, Pp 100277- (2024)
The research delves into the intricacies of green service consumption within the retail sector, concentrating specifically on delineating customer expectations and elucidating the transformative technological interface. The study elucidates the intri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35d12facae854fe29a37ae93ec85cca2
Publikováno v:
International Hospitality Review, 2022, Vol. 38, Issue 1, pp. 81-100.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IHR-04-2022-0019
Publikováno v:
The International Journal of Logistics Management, 2022, Vol. 33, Issue 4, pp. 1524-1548.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLM-02-2021-0075
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
مطالعات مدیریت راهبردی, Vol 13, Iss 51, Pp 63-81 (2022)
Aim and Introduction: In today's digital age, achieving and maintaining a sustainable competitive advantage in terms of delivering the expected value of stakeholders is the key to the success of organizations. The value created by businesses as a per
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/666fc85088ff4785be33823e9c7c9e95
Autor:
Luu, Tuan Trong
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2022, Vol. 34, Issue 7, pp. 2640-2663.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-09-2021-1136