Zobrazeno 1 - 10
of 2 818
pro vyhledávání: '"green purchasing behavior"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rodrigo, Arani, Mendis, Trevor
Publikováno v:
Management Matters, 2023, Vol. 20, Issue 2, pp. 134-153.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MANM-12-2022-0113
Autor:
Arani Rodrigo, Trevor Mendis
Publikováno v:
Management Matters, Vol 20, Iss 2, Pp 134-153 (2023)
Purpose – The purpose of this paper is to provide the theoretical insights with regard to the green purchasing intention–behavior gap and the role played by social media influences in abating this gap. This paper takes into consideration a wid
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbbb6377f4ce4812855d5a4850b56c28
Autor:
Hasan Alkan, Gökhan Topaloğlu
Publikováno v:
Turkish Journal of Forestry, Vol 24, Iss 3, Pp 287-298 (2023)
This research was carried out to determine the mediating effect of certification in forestry on the relationship between green purchase intention and green purchasing behavior. Questionnaire technique was used to obtain the data. For this purpose, a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c23a5d360a3343ebb54b229c6d59d2fb
Publikováno v:
Management & Sustainability: An Arab Review, 2022, Vol. 2, Issue 2, pp. 155-176.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MSAR-10-2022-0046
Publikováno v:
Frontiers in Nutrition, Vol 11 (2024)
Previous studies have shown that transparent packaging can influence consumer behavior, but the impact on tourists' environmentally friendly purchase intentions is not well-understood. This study conducted four experiments with 1,513 participants to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca87c2ae84aa4058b39538898824d058
Publikováno v:
Serbian Journal of Management. 2023, Vol. 18 Issue 1, p27-43. 17p.
Autor:
Uddin, S. M. Fatah1 (AUTHOR) smfateh87@gmail.com, Khan, Mohammed Naved2 (AUTHOR), Faisal, Mohd Nishat3 (AUTHOR), Kirmani, Mohd Danish4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Global Scholars of Marketing Science. Mar2023, Vol. 33 Issue 2, p264-284. 21p.
Autor:
Tariq, Ayesha, Gill, Abid Rashid
Publikováno v:
Pakistan Journal of Social Sciences (PJSS); 2024, Vol. 44 Issue 2, p261-271, 11p