Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"green consumption commitment"'
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2019, Vol. 31, Issue 2, pp. 480-498.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-12-2017-0303
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics. 31:480-498
Purpose The purpose of this paper is to study the roles of dual personal values (individualistic and collectivistic) and consumer attitudes toward dual purchase consequences (individual and environmental) as the precursors of a commitment to green co
Publikováno v:
Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics ISBN: 9783319473307
Consumer commitment to green consumption is an essential driver in the growth of environmental business and ecological economies. Consumption behavior towards green products tends to be derived from the personal culture values of individuals, as well
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3753f09de3e2b472291fb4c77b655bfc
https://doi.org/10.1007/978-3-319-47331-4_242
https://doi.org/10.1007/978-3-319-47331-4_242
Publikováno v:
Agriculture, Vol 13, Iss 5, p 1047 (2023)
The Kingdom of Saudi Arabia (KSA) has witnessed major transformations in social, economic, and environmental aspects since the inauguration of Saudi Vision 2030 in April 2016. In alignment with this, the leadership of KSA has inaugurated green initia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/61441e4db62e4ca2818c7655f9b8cd46
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 8; Pages: 6668
Green entrepreneurship has become a growing area of interest among researchers and practitioners as it has the potential to address the sustainability challenges faced by the global economy. The purpose of this study is to evaluate six antecedents (s
Publikováno v:
Agriculture; Basel; May2023, Vol. 13 Issue 5, p1047, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joseph Amankwah, Harun Şeşen
Publikováno v:
Sustainability
Volume 13
Issue 13
Sustainability, Vol 13, Iss 7474, p 7474 (2021)
Volume 13
Issue 13
Sustainability, Vol 13, Iss 7474, p 7474 (2021)
This study investigated the relationship between green entrepreneurship intention (GEI) and green entrepreneurship behavior (GEB). The study explored how university education support and green consumption commitment (GCC) moderate the relationship be
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.