Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"gratifications obtained"'
Publikováno v:
Information Discovery and Delivery, 2020, Vol. 48, Issue 2, pp. 79-90.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IDD-11-2019-0081
Autor:
Hua Pang
Publikováno v:
Studies in Communication Sciences, Vol 18, Iss 1, Pp 9-22 (2018)
Although China has the world’s largest population of social media users, little is known what drives Chinese users to adopt the country’s leading media platforms, like QQ, WeChat, and Weibo, and what gratifications are satisfied by using these fa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a26b48a92ba547eca5524fd04847627b
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 19; Issue 15; Pages: 9321
By adopting niche theory, this study compared social media with news media and interpersonal communication regarding their capabilities in satisfying people’s information needs of daily use, surveillance, convenience, and information quality during
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Adopting Dimmick’s niche theory as its theoretical framework, this study examined the gratifications obtained and gratification opportunities from Facebook, Line, and email to understand the competitive relationships among the three interpersonal m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::92b40c4d5d27f3e867bc117cf3e380b8
https://hdl.handle.net/10419/168514
https://hdl.handle.net/10419/168514
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Keppler, Christopher C.
There is no denying the enormous influence of social media on society as a whole. Researchers are beginning to realize the impact of social media as communication tools as well as their role in changing the way communication is performed among small
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=akron1401890272
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.