Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"gratification opportunities"'
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 19; Issue 15; Pages: 9321
By adopting niche theory, this study compared social media with news media and interpersonal communication regarding their capabilities in satisfying people’s information needs of daily use, surveillance, convenience, and information quality during
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Adopting Dimmick’s niche theory as its theoretical framework, this study examined the gratifications obtained and gratification opportunities from Facebook, Line, and email to understand the competitive relationships among the three interpersonal m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::92b40c4d5d27f3e867bc117cf3e380b8
https://hdl.handle.net/10419/168514
https://hdl.handle.net/10419/168514
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.