Zobrazeno 1 - 10
of 1 500
pro vyhledávání: '"graphomotor skills"'
Autor:
Ceccacci, Silvia1 (AUTHOR) arianna.taddei@unimc.it, Taddei, Arianna1 (AUTHOR) catia.giaconi@unimc.it, Del Bianco, Noemi1 (AUTHOR) silvia.ceccacci@unimc.it, Giaconi, Catia1 (AUTHOR), Forteza Forteza, Dolors2 (AUTHOR) dolorsforteza@uib.es, Moreno-Tallón, Francisca2 (AUTHOR) francisca.moreno@uib.es
Publikováno v:
Information (2078-2489). Dec2024, Vol. 15 Issue 12, p781. 19p.
Autor:
Nataša Medojević
Publikováno v:
Multidisciplinarni Pristupi u Edukaciji i Rehabilitaciji, Vol 6, Iss 7, Pp 84-91 (2024)
Mastering writing skills is preceded by a significant developmental pathway of graphomotor abilities, which starts early in childhood. Considering that graphomotor ability and visual perception are prerequisites for mastering the writing, this study
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c0ba4a8bfdc43dab8a35f3a659f5b84
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Trouli, Kalliopi1 ktrouli@uoc.gr, Linardakis, Michalis1
Publikováno v:
European Psychomotricity Journal. 2023, Vol. 15, p31-40. 10p.
Publikováno v:
Children, Vol 10, Iss 12, p 1886 (2023)
The acquisition of handwriting skills is a crucial goal in early primary school. Yet our comprehension of handwriting development, encompassing graphomotor skills and spelling, remains fragmented. The identification of predictors for handwriting skil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67e3776bab97485eb106fb1aa916a73f
Autor:
Kalinka Spassova
Publikováno v:
Sanamed, Vol 15, Iss 3, Pp 243-248 (2020)
Introduction: The formation and the development of graphomotor skills in children with language deficits in primary school age is a difficult and long process, and its disturbance leads to serious problems not only with the process of literation but
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/947d9285889e4aa0be5cb1a04c231041