Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"grammaticality judgment test"'
Autor:
Majeed Noroozi, Seyyedmohammad Taheri
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 9, Iss 1 (2022)
Task-Based Language Teaching has been developed in response to the teacher-dominated, focus-on-forms methods such as Present, Practice, Produce (PPP). The body of literature is replete with studies examining the learning efficacy of the PPP approach
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/559fe0c4237340d9af25addf13998d51
Autor:
Kim, Hojung, Lee, Wonki
Publikováno v:
The Korean Language in America, 2018 Jul 01. 22(2), 122-155.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5325/korelangamer.22.2.0122
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Escobar Linda, Teomiro Ismael
Publikováno v:
Topics in Linguistics, Vol 17, Iss 1, Pp 17-29 (2016)
In this study, we analyse the nature of clitic “se” and low applicatives in Spanish L2 through the study of the non-native acquisition of this clitic by L1 English adult learners. In particular, we are going to discuss the question of how English
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea3b6329d5a24c998c605567fafd1398
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Linda Escobar, Ismael Teomiro
Publikováno v:
Topics in Linguistics, Vol 17, Iss 1, Pp 17-29 (2016)
In this study, we analyse the nature of clitic “se” and low applicatives in Spanish L2 through the study of the non-native acquisition of this clitic by L1 English adult learners. In particular, we are going to discuss the question of how English
Autor:
Shiratori, Kingo
Publikováno v:
北星学園大学短期大学部北星論集. (14):35-44
Autor:
July M. Guerra, Cedra B. Binalet
Publikováno v:
International Journal of Applied Linguistics and English Literature, Vol 3, Iss 5, Pp 251-260 (2014)
Motivation has been regarded as the driving force to learn a language. Aside from the notion that motivation is an influential facet to language learning, motivation can also be regarded as varied among learners’ gender, socio-economic status and p