Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"grammatical sensitivity"'
Autor:
Qiaoling He, Isabel Oltra-Massuet
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Implicit knowledge acquired by L2 learners determines their language competence; however, it remains an issue to what extent advanced EFL learners can acquire implicit language knowledge. This study aims at finding out whether advanced EFL learners f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edd58aa80025464da6ba5e2683868b54
Autor:
Amir Naami, Rahman Sahragard
Publikováno v:
Iranian Journal of Applied Language Studies, Vol 12, Iss 2, Pp 115-160 (2020)
The present study was primarily aimed at investigating how Processing instruction would affect the Iranian EFL learners’ grammatical knowledge and how the effectiveness of this method would be modulated by the learners’ individual differences in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a67ce5e7e374ca6bdd08703592fb601
Autor:
Qiaoling He, Isabel Oltra-Massuet
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 13, Iss 2, p 99 (2023)
This study aims to explore whether advanced EFL learners can acquire implicit knowledge of basic sentence structures, such as English questions. We ran a reaction-time experiment, a word monitoring test experiment to test learners’ implicit knowled
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9dbbf9f504da4c03adb2b736b4eccf4e
Autor:
Zhang, Mingyu
Publikováno v:
Revista de Cercetare şi Intervenţie Socială / Review of Research and Social Intervention. (65):260-275
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=775957
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 6, Iss 1, Pp 1-11 (2016)
This study investigates whether indirect corrective feedback is effective on students’ writing accuracy and whether there is any interaction between corrective feedback and students’ levels of grammatical sensitivity. A quasi-factorial design was
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee413a6cdd404b89a704bc7c69639499
Publikováno v:
Acta Linguistica Hungarica (Since 2017 Acta Linguistica Academica). 58(4):448-466
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=621216
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Linguistica Hungarica, 2011 Jan 01. 58(4), 448-466.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26191869