Zobrazeno 1 - 10
of 437
pro vyhledávání: '"grammatical development"'
Autor:
Li, Zhupeng
Publikováno v:
Journal of Foreign Language Education and Technology. 8(1):1-10
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1135795
Autor:
Natalia Bravo Cerro, Miguel Lázaro López-Villaseñor, Irene Rujas Pascual, Sonia Mariscal Altares
Publikováno v:
CoDAS, Vol 35, Iss 5 (2023)
ABSTRACT Purpose Sentence Repetition Tasks (SRT) have been widely used to assess early language abilities in different languages and populations. In addition, it has been proved that performance in SRTs serve as a clinical marker to detect language d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21299569b8af4b6ba2050aa3c727e3b8
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionPrevious studies showed that very preterm children have a delay in communicative (gestures) and linguistic development as compared to full-term children. Earlier use of gestures, as well as of word comprehension and production, have been
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d7a8ecdb2c34d2aa0c7b0f1394dd665
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jie Zhang
Publikováno v:
International Journal of Chinese Language Teaching, Vol 2, Iss 1, Pp 1-16 (2021)
Taking usage-based approaches to second language (L2) development and drawing on a written learner corpus, this study examined L2 Chinese learners’ lexical and grammatical development of result-state resultative verb compounds (RVCSs). The lexical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ceddef05f9044676b18e430120421119
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iván Enríquez Martínez
Publikováno v:
Sintagma, Vol 31, Pp 67-86 (2019)
The acquisition and development of complex sentences in child language is a topic of growing interest within specialized literature for its theoretical and practical implications. In this paper, we introduce a longitudinal study focused on the emerge
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0acf310d43bb41448e76336cdba9d787
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.