Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"grammatical accuracy"'
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 13, Iss 1, Pp 1-38 (2023)
Abstract This research was carried out to comparatively study the impacts of portfolio-based assessment, self-assessment, and scaffolded peer assessment on reading comprehension, vocabulary learning, and grammatical accuracy of Afghan English as a fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85cbc680d30647cc889189ff035d6727
Autor:
Rajab Esfandiari, Nilofar Sadeghian
Publikováno v:
Iranian Journal of Applied Language Studies, Vol 13, Iss 2, Pp 197-218 (2021)
Previous research has shown the differential effects of task-related prompts on syntactic complexity, grammatical accuracy, and lexical diversity when L2 learners use writing prompts to produce a piece of writing. However, the extent to which the fre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4305e8c579984ccf86457b3267b7ccaa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdur Rofik
Publikováno v:
Journal of Applied Studies in Language, Vol 4, Iss 2, Pp 321-330 (2020)
This study aimed at investigating the accuracy of grammatical structures made by EFL students and their perception of factors affecting them to translate Indonesian texts into English grammatically. The subjects of the study were 21 students in an In
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1103e48e05154ada972f4d222b30d5f1
Autor:
Simin Anbarshahi, Lida Sharafati
Publikováno v:
Iranian Journal of Applied Language Studies, Vol 12, Iss 1, Pp 65-88 (2020)
In an attempt to contribute to the ongoing debate about how output tasks affect noticing of linguistic forms, the present study set out to investigate the effect of pushed output tasks on grammatical accuracy in sentence writing of Iranian EFL learne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0139b6c05f1d4f93b5ad6cb8c8cfafb2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.