Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"grammar assessment"'
Publikováno v:
Didacticae: Revista d'Investigació en Didàctiques Específiques; No 8 (2020); 7-25
Didacticae: Journal of Research in Specific Didactics; No. 8 (2020); 7-25
Didacticae: Revista de Investigación en Didácticas Específicas; Núm. 8 (2020); 7-25
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Didacticae: Journal of Research in Specific Didactics; No. 8 (2020); 7-25
Didacticae: Revista de Investigación en Didácticas Específicas; Núm. 8 (2020); 7-25
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Aquest article es proposa analitzar la concepció de l’ensenyament de la gramàtica que emergeix de les pràctiques d’avaluació certificativa utilitzades a la part francòfona de Suïssa. Ens interessem també per la manera en què les avaluacio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::51fb0a76e3f18d2f4fa4b5e933b6d8ce
https://revistes.ub.edu/index.php/didacticae/article/view/31148
https://revistes.ub.edu/index.php/didacticae/article/view/31148
Autor:
Sara Sevinj Huseynova
Publikováno v:
Arab World English Journal, Iss 1, Pp 44-55 (2019)
This article investigates strategies to improve communicative grammar feedback effectiveness. The motivation for the study is that instructing communicative grammar has been regarded as crucial to the ability to use language by English language learn
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.