Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"graduate learners"'
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 29, Iss 1 (2024)
Problem Quality Improvement (QI) is interprofessional by nature; however, most academic QI programs occur in silos and do not leverage the opportunity to bring interprofessional learners together.Intervention To evaluate QI competencies of physician,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7044440b587b46faafb004292734da4a
Autor:
Sanjoy Kumer Dey, Mosammad Alpana Jahan, Tareq Rahman, Ismat Jahan, Mohammad Kamrul Hassan Shabuj, Mohammod Jobayer Chisti, Mohammod Shahidullah
Publikováno v:
Bangabandhu Sheikh Mujib Medical University Journal, Vol 15, Iss 3 (2023)
The COVID-19 pandemic had substantial effects on education. As a result, online education has gained popularity among postgraduate medical students. The aim of this study was to explore postgraduate learners’ experiences regarding online classes. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b9c5bbe799d41858889ed1cad25b72f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kiriakidis, Peter
Publikováno v:
LOGOS, UNIVERSALITY, MENTALITY, EDUCATION, NOVELTY. Section Social Sciences. II(1):235-250
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=53582
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kiriakidis, Peter, Walters, Kelley Jo
Publikováno v:
Postmodern Openings. 03(9):107-122
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=157353
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.