Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"graduate follow-up"'
Autor:
Jachin Velavan, Tessa S. Marcus
Publikováno v:
Journal of Family Medicine and Primary Care, Vol 13, Iss 8, Pp 3143-3149 (2024)
Context: India’s lean cadre of 250,000 general practitioners and 30,000 government doctors has limited options to update themselves. Since 2006, Christian Medical College (CMC) Vellore has run blended-learning programs in family medicine, namely, p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a4eae0c82524626b6aa8e8e695f4392
Autor:
Cristina M. Elizondo, Alfredo Eymann, Silvia Carrió, Roberta Ladenheim, Griselda Olivar, María Laura Eder
Publikováno v:
Revista del Hospital Italiano de Buenos Aires, Vol 43, Iss 3, Pp 121-127 (2023)
The evaluation of learning and how it translates into the professional life of students is a source of concern for educational institutions responsible for training professionals for social purposes. We aimed to explore the relationship between the s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c5b120d654844fea39d871fe0647b55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuráth, Gabriella, Sipos, Norbert
Publikováno v:
The Journal of Education, Culture, and Society. 4(2):247-261
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=93435
Autor:
Sandí, Ana C. Leandro, Moreno Martinez, Andrea, Velazquez de Saldivar, Graciela María Patricia, Sánchez Cascante, Juan C., Ortega Gómez, Julián C., Sosa Herrera, Melquiades, Arriaga Villanueva, Norma
Publikováno v:
Revista Científica de la UCSA, Volume: 9, Issue: 1, Pages: 32-56, Published: APR 2022
RESUMEN El proyecto se desarrolla para Escuelas de Ingeniería Industrial del contexto Latinoamericano, desarrollando dos aspectos críticos de los centros de Educación superior: la empleabilidad de los estudiantes tras su formación y el papel de l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1331::7feb5962a6ea94ca019f03d3cc01dfb2
http://scielo.iics.una.py/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2409-87522022000100032&lng=en&tlng=en
http://scielo.iics.una.py/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2409-87522022000100032&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gabriella Kuráth, Norbert Sipos
Publikováno v:
Journal of Education Culture and Society, Vol 2013, Iss 2, Pp 247-261 (2013)
The aim of this study is to provide an overview of the Hungarian higher education system facing changes since 1990. The three major challenges are: the decreasing number of students enrolling since the ‘golden age’ ended; the Bologna-Process and
Publikováno v:
Repositorio Digital CECAR
Corporación Universitaria del Caribe-CECAR
instacron:Corporación Universitaria del Caribe-CECAR
Búsqueda, Vol 6, Iss 22 (2019)
Corporación Universitaria del Caribe-CECAR
instacron:Corporación Universitaria del Caribe-CECAR
Búsqueda, Vol 6, Iss 22 (2019)
Objetivo. El factor graduado es un eje que cobra gran importancia en los procesos de formación y lineamientos de calidad de las instituciones de educación superior (IES), en pro de obtener acreditación de calidad, es por esto que los titulados se
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3fee288c77be0d8b989789623a0ae7cf
http://repositorio.cecar.edu.co/handle/cecar/3032
http://repositorio.cecar.edu.co/handle/cecar/3032