Zobrazeno 1 - 10
of 607
pro vyhledávání: '"graduate follow-up"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Clinical and Experimental Pediatrics, Vol 64, Iss 7, Pp 313-321 (2021)
Here we describe the neurodevelopmental outcomes of very low birth weight (VLBW) infants (birth weight ≤1,500 g) at 3 years of age in the Neonatal Research Network of Japan (NRNJ) database in the past decade and review the methodological issues ide
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb8e4a6dd77c4f7b9326cd6026fd4b21
Autor:
Denise A, Soccio
Publikováno v:
Journal of Psychosocial Nursing and Mental Health Services. :1-7
The purpose of the current descriptive qualitative follow-up study was to explore perceptions of post-graduate nurses regarding transferability of student-learned mental health simulation knowledge and skills to actual acute care practice settings. T
Autor:
Silvia Helena Henriques Camelo, Silvana Martins Mishima, Marta Cristiane Alves Pereira, Ana Maria Laus, Hélio Souza Porto
Publikováno v:
Revista Eletrônica de Enfermagem, Vol 17, Iss 2, Pp 247-56 (2015)
The purpose of this study was to describe the development and implementation of an online graduate follow-up method to keep an updated database of the institution’s former students. It was a descriptive study of a population of nursing graduates fr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/660c8923950b42b58ee1683320d89612
Publikováno v:
学園の臨床研究. 21:31-39
Autor:
Jachin Velavan, Tessa S. Marcus
Publikováno v:
Journal of Family Medicine and Primary Care, Vol 13, Iss 8, Pp 3143-3149 (2024)
Context: India’s lean cadre of 250,000 general practitioners and 30,000 government doctors has limited options to update themselves. Since 2006, Christian Medical College (CMC) Vellore has run blended-learning programs in family medicine, namely, p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a4eae0c82524626b6aa8e8e695f4392
Publikováno v:
Opuntia Brava; ene-mar2024, Vol. 16 Issue 1, p50-59, 10p
Autor:
Kono Y; Department of Pediatrics, Jichi Medical University, Shimotsuke Tochigi, Japan.
Publikováno v:
Clinical and experimental pediatrics [Clin Exp Pediatr] 2021 Jul; Vol. 64 (7), pp. 313-321. Date of Electronic Publication: 2020 Nov 09.