Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"grades 4 to 6"'
Autor:
Hi-Lian Jeng, Yi-Lung Lin
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
To achieve a comprehensive and unbiased measurement, a mental rotation test (MRT) (cube form) was redrawn and administered with influential performance factors, namely, time constraint, item type, angular disparity, and rotation/flipping. Item type,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/321a19f81e554ca7adc6f2de6504ee7e
Autor:
Moberg, Elin
This study aims to find an understanding of how pleasure reading outside of a classroom context can assist in the development of English as a second language. The study primarily seeks to examine what teachers and parents say about how the access to
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95078
Autor:
Moberg, Elin
This study aims to find an understanding of how pleasure reading outside of a classroom context can assist in the development of English as a second language. The study primarily seeks to examine what teachers and parents say about how the access to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______383::ecc211f249cfb8890a8c1cdf4ffd2676
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95078
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95078
Autor:
Yi-Lung Lin, Hi-Lian Jeng
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
To achieve a comprehensive and unbiased measurement, a mental rotation test (MRT) (cube form) was redrawn and administered with influential performance factors, namely, time constraint, item type, angular disparity, and rotation/flipping. Item type,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.