Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"google search index"'
Publikováno v:
Blockchain: Research and Applications, Vol 4, Iss 4, Pp 100154- (2023)
The valuation of cryptocurrencies is important given the increasing significance of this potential asset class. However, most state-of-the-art cryptocurrency valuation methods only focus on one of the fundamental factors or sentiments and use out-of-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/61b034e20c2a4c75a3f1b7381caa34c2
Publikováno v:
International Journal of Managerial Finance, 2021, Vol. 18, Issue 3, pp. 594-612.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMF-05-2020-0230
Autor:
Li-Feng Lin
Publikováno v:
Tourism and Hospitality Management, Vol 25, Iss 2, Pp 291-310 (2019)
Purpose – The present study analyzes how economic factors and online searching behavior influence the demand for international tourism and how to improve the relevance and prognostics between the active searching behavior and the tourism industry.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/acc3266c83434f969a5cfcc6478a11a1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cogent Economics & Finance, Vol 6, Iss 1 (2018)
This study investigates whether Google Search Volume Indices (GSVIs) bring shifts in the expected return of prominent pricing factors in comparison to the Volatility Index (VIX). The results show that compared to VIX, GSVIs bring less significant cha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6fcb3beb19fa4f02aa86b27431199048
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lin LiFeng
Publikováno v:
Tourism and Hospitality Management, Vol 25, Iss 2, Pp 291-310 (2019)
Tourism and hospitality management
Volume 25
Issue 2
Tourism and hospitality management
Volume 25
Issue 2
Purpose – The present study analyzes how economic factors and online searching behavior influence the demand for international tourism and how to improve the relevance and prognostics between the active searching behavior and the tourism industry.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kose John, Jingrui Li
Publikováno v:
Journal of Banking & Finance
In this paper, we study how different categories of crucial COVID-19 information influence price dynamics in stock and option markets during the period from 01/21/20 to 01/31/21. We present a theoretical model in which the behavioral traders make per