Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"global campaigns"'
Autor:
Eric Ssegujja, Michelle Andipatin
Publikováno v:
Globalization and Health, Vol 17, Iss 1, Pp 1-17 (2021)
Abstract Background Of the close to 2.6 million stillbirths that happen annually, most are from low-income countries where until recently policies rarely paid special attention to addressing them. The global campaigns that followed called on countrie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e916082203ff48089006d0078177fa24
Autor:
Andréa Zhouri
Publikováno v:
Horizontes Antropológicos, Vol 12, Iss 25, Pp 139-169 (2006)
A Amazônia tem constituído um dos mais relevantes temas para o ativismo transnacional desde a década de 1970. Nos anos 1980, partindo do princípio de que o consumo de madeira pelos países do Norte seria a principal causa do desflorestamento amaz
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6409c32fe94c4a3a9c6dac61f123e80b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bormann, Sarah
Multi-skalare Comprehensive Campaigns sind ein neueres Instrument der grenzüberschreitenden Gewerkschaftsarbeit. Inwiefern stärken solche Kampagnen die Verhandlungsmacht von Gewerkschaften und leisten damit einen Beitrag zur gewerkschaftlichen Revi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4732::9e3fee2c058c2abdc17094c349b88edf
https://doi.org/10.17169/refubium-17112
https://doi.org/10.17169/refubium-17112
Global form av reklam och dess vetenskapliga debatt : En kvalitativ studie av fyra globala kampanjer
Autor:
Petrovic, Maria
I’ve chosen primary to analyze commercial form of advertising by world leading companies; McDonald’s, Coca-Cola and HP due to their implementation of global advertising. The fourth campaign that’s being analyzed is not of commercial type instea
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-5137
Autor:
Petrovic, Maria
I’ve chosen primary to analyze commercial form of advertising by world leading companies; McDonald’s, Coca-Cola and HP due to their implementation of global advertising. The fourth campaign that’s being analyzed is not of commercial type instea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::7e5ac2faa36652a4193d608c196e9bf8
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-5137
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-5137
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.