Zobrazeno 1 - 10
of 36 413
pro vyhledávání: '"global 500"'
Autor:
Kwiatkowski, Grzegorz1 (AUTHOR) grzegorz.kwiatkowski@mail.umcs.pl, Gołębiowska, Marlena2 (AUTHOR), Mroczek, Jakub3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Annals of Public & Cooperative Economics. Jun2023, Vol. 94 Issue 2, p659-677. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ardiana, Putu Agus
Publikováno v:
Meditari Accountancy Research, 2021, Vol. 31, Issue 2, pp. 344-365.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MEDAR-12-2019-0666
Global 500 m seamless dataset (2000–2022) of land surface reflectance generated from MODIS products.
Autor:
Liang, Xiangan1 (AUTHOR), Liu, Qiang2 (AUTHOR) liuq03@pcl.ac.cn, Wang, Jie2 (AUTHOR), Chen, Shuang3 (AUTHOR), Gong, Peng3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Earth System Science Data. 2024, Vol. 16 Issue 1, p177-200. 24p.
Publikováno v:
Earth System Science Data, Vol 16, Pp 177-200 (2024)
The Moderate Resolution Imaging Spectroradiometer (MODIS) is widely utilized for retrieving land surface reflectance to reflect plant conditions, detect ecosystem phenology, monitor forest fires, and constrain terrestrial energy budgets. However, the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fcf22e28f2ec4f90afcb9e92f347fc41
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zheng, Enying1,2 (AUTHOR), Liao, Wenjie3 (AUTHOR) wxlgss@rit.edu, Xing, Yan4 (AUTHOR), Zheng, Jiajia5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Corporate Social Responsibility & Environmental Management. Mar2023, Vol. 30 Issue 2, p661-676. 16p. 4 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Dongmei Li, Ung T’chiang Chow
Publikováno v:
Humanities & Social Sciences Communications, Vol 10, Iss 1, Pp 1-12 (2023)
Abstract Company profiles are increasingly used to construct the corporate brand of Fortune Global 500 Chinese Manufacturing Companies (FG500CMCs). However, the communication of the corporate brand through the company profile is not sufficiently expl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14ea433e539246f0a8286bb1f80428c2
Publikováno v:
In Remote Sensing of Environment October 2019 232