Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"geo-media"'
Publikováno v:
Redai dili, Vol 41, Iss 6, Pp 1121-1131 (2021)
The relationship between the geographical environment and international politics is the main concern in geopolitical research. The existing publications were either inclined to environmental determinism, focused on the geographical imagination constr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c6d6b3ea9c364564a3bde1aab4d8b7c7
Autor:
Rafael de Miguel González
Publikováno v:
Didáctica Geográfica, Vol 13, Iss 0, Pp 151-154 (2012)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48ab6223cc6c404e979c96f0c0b904d3
Digital geo-media and social networks offer plenty opportunities for participation on the Web 2.0 which require participatory skills as a prerequisite for their proper use. The exploratory analysis of eight e-portfolios written by geography teacher s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::821faabcb3032538ae1dd10588cf37a4
https://duepublico2.uni-due.de/servlets/MCRFileNodeServlet/duepublico_derivate_00077043/OpenSpaces_2020_02_S004.pdf
https://duepublico2.uni-due.de/servlets/MCRFileNodeServlet/duepublico_derivate_00077043/OpenSpaces_2020_02_S004.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
İNEÇ, Zekeriya Fatih, AKPINAR, Erdal
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 2 273-310
Review of International Geographical Education
Review of International Geographical Education
The aim of this research is to produce a teaching material (Bilge Seyyah), which can be used in social studies course, and determine its effect on learning. Bilge Seyyah is a geo-media application, which is created with ADDIE instructional design mod
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7bf45f8ad48f87fc5278a7daf9d0c1fe
https://hdl.handle.net/20.500.12432/2436
https://hdl.handle.net/20.500.12432/2436
Autor:
İneç, Zekeriya Fatih
Bu araştırmanın amacı 6. sınıf sosyal bilgiler dersinde geo-medya destekli otantik öğrenme yaklaşımının; öğrencilerin akademik başarılarına, derse karşı tutumlarına ve kalıcı öğrenmeye olan etkisini saptamaktır. Ayrıca geo-m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::0cec49b4bb030c2affd242b6f1a0b758
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/614870
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/614870
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Markus Hilander
Publikováno v:
Markus Hilander
As a new set of skills, geo-media tools and resources are being introduced in the Finnish comprehensive school curriculum, although an explicit definition of ‘geo-media’ is not given. In the Finnish upper secondary school curriculum, geo-media is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1ba49880d3fcbebb89574d1826504539
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-47729
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-47729
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.