Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"genre of writing"'
Autor:
Irina A. Kiseleva
Publikováno v:
Два века русской классики, Vol 6, Iss 3, Pp 82-97 (2024)
The article examines Lermontov’s poem “Valerik” in terms of the spiritual content of the epistolary genre. The specific feature of “Valerik” is the pronominal organization of the text. Using pronominal constructions, Lermontov places semant
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/969f29761ff8412592c13f2cb2601336
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
Despite the important role motivation plays in students’ writing learning and development, not much attention has been given to experimenting particular instructional techniques for developing students’ writing motivation. One of the least resear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ee1b78b20654ba4b1caa7435ed9a981
Autor:
Norbrook, David1
Publikováno v:
Renaissance Quarterly. Spring2024, Vol. 77 Issue 1, p277-279. 3p.
Autor:
Natasha Pourdana, Kobra Tavassoli
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 12, Iss 1, Pp 1-19 (2022)
Abstract Portfolio assessment (PA) as an assessment for learning (AfL) alternative has been under-represented in second/foreign language acquisition (SLA) research literature. This study examined the potential impacts of electronic PA (e-PA) on Engli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7301c3a6516645b8952627482bcdb935
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lingua Cultura, Vol 12, Iss 3, Pp 253-258 (2018)
This research aimed to develop learners’ autonomy in English as Foreign Language (EFL) writing class, in particular, it was applying self-assessment. It enabled learners to raise their awareness in learning and to improve the goal orientation. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8c186b05e444c41bc959f9ebef7844b
Publikováno v:
Journal of Writing Research, Vol 9, Iss 1, Pp 27-59 (2017)
In recent years, embedding writing into subject teaching through genre-based writing instruction (GBWI) has been advocated in tertiary education. However, little is known about how this approach can be shaped and implemented in this context. In a des
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/efe66beb410144d89ce7736f7c35dfe4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.