Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"generic approach"'
Autor:
Nikiforos Zacharof, Stylianos Doulgeris, Alexandros Zafeiriadis, Athanasios Dimaratos, René van Gijlswijk, Sonsoles Díaz, Zissis Samaras
Publikováno v:
Frontiers in Future Transportation, Vol 5 (2024)
The European Union has intensified efforts to reduce CO2 emissions from the transport sector, with the target of reducing tailpipe CO2 emissions from light-duty vehicle new registrations by 55% by 2030 and achieving zero emissions by 2035 according t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0b88ea016da4ffe858e755e296f5140
Publikováno v:
Studii de gramatică contrastivă / Studies in Contrastive Grammar. (38):84-99
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1086910
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Machines, Vol 10, Iss 10, p 861 (2022)
The rapid emerging technologies in various fields permitted the creation of simulation tools. These tools are designed to replicate physical systems in order to provide faster, cheaper and more detailed illustrative analysis of the physical system. I
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3210594861344b7afd29af73a775af1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ecology and Society, 2010 Sep 01. 15(3)
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26268175
Autor:
Sebolai, Kabelo
Publikováno v:
Journal for Language Teaching; Vol. 56 No. 2 (2022)
Academic literacy, the ability to cope with the discourse demands of higher education, is believed to be a factor in the poor graduation rates among South African students. As a result, interventions to deal with low levels of this ability have been
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.