Zobrazeno 1 - 10
of 1 131
pro vyhledávání: '"generative ai in education"'
In this research paper we examine undergraduate students' use of and perceptions of generative AI (GenAI). Students are early adopters of the technology, utilizing it in atypical ways and forming a range of perceptions and aspirations about it. To un
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.22289
This research introduces an innovative mathematical learning approach that integrates generative AI to cultivate a structured learning rather than quick solution. Our method combines chatbot capabilities and generative AI to offer interactive problem
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.15022
Autor:
Jurenka, Irina, Kunesch, Markus, McKee, Kevin R., Gillick, Daniel, Zhu, Shaojian, Wiltberger, Sara, Phal, Shubham Milind, Hermann, Katherine, Kasenberg, Daniel, Bhoopchand, Avishkar, Anand, Ankit, Pîslar, Miruna, Chan, Stephanie, Wang, Lisa, She, Jennifer, Mahmoudieh, Parsa, Rysbek, Aliya, Ko, Wei-Jen, Huber, Andrea, Wiltshire, Brett, Elidan, Gal, Rabin, Roni, Rubinovitz, Jasmin, Pitaru, Amit, McAllister, Mac, Wilkowski, Julia, Choi, David, Engelberg, Roee, Hackmon, Lidan, Levin, Adva, Griffin, Rachel, Sears, Michael, Bar, Filip, Mesar, Mia, Jabbour, Mana, Chaudhry, Arslan, Cohan, James, Thiagarajan, Sridhar, Levine, Nir, Brown, Ben, Gorur, Dilan, Grant, Svetlana, Hashimshoni, Rachel, Weidinger, Laura, Hu, Jieru, Chen, Dawn, Dolecki, Kuba, Akbulut, Canfer, Bileschi, Maxwell, Culp, Laura, Dong, Wen-Xin, Marchal, Nahema, Van Deman, Kelsie, Misra, Hema Bajaj, Duah, Michael, Ambar, Moran, Caciularu, Avi, Lefdal, Sandra, Summerfield, Chris, An, James, Kamienny, Pierre-Alexandre, Mohdi, Abhinit, Strinopoulous, Theofilos, Hale, Annie, Anderson, Wayne, Cobo, Luis C., Efron, Niv, Ananda, Muktha, Mohamed, Shakir, Heymans, Maureen, Ghahramani, Zoubin, Matias, Yossi, Gomes, Ben, Ibrahim, Lila
A major challenge facing the world is the provision of equitable and universal access to quality education. Recent advances in generative AI (gen AI) have created excitement about the potential of new technologies to offer a personal tutor for every
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.12687
The rapid advancement of artificial intelligence (AI) and the expanding integration of large language models (LLMs) have ignited a debate about their application in education. This study delves into university instructors' experiences and attitudes t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.15586
Autor:
Denny, Paul, Gulwani, Sumit, Heffernan, Neil T., Käser, Tanja, Moore, Steven, Rafferty, Anna N., Singla, Adish
This survey article has grown out of the GAIED (pronounced "guide") workshop organized by the authors at the NeurIPS 2023 conference. We organized the GAIED workshop as part of a community-building effort to bring together researchers, educators, and
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.01580
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sharples, Mike
This paper explores educational interactions involving humans and artificial intelligences not as sequences of prompts and responses, but as a social process of conversation and exploration. In this conception, learners continually converse with AI l
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.10063