Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"generation cohort"'
Publikováno v:
Journal of Asia Business Studies, 2023, Vol. 18, Issue 1, pp. 224-251.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JABS-06-2023-0234
Autor:
Jain, Niyati, Raman, T.V.
Publikováno v:
EuroMed Journal of Business, 2022, Vol. 18, Issue 3, pp. 359-379.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EMJB-09-2021-0132
Publikováno v:
Emerging Science Journal, Vol 7, Iss 3, Pp 843-853 (2023)
The aim of the paper is to evaluate the expectations of cohorts of workers from Generations X, Y, and Z with regards to their perceptions of what a "good workplace" is. Two research questions were formulated accordingly. Respondents representing work
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9520334fcdcc4f809741f275418c9798
Publikováno v:
Young Consumers, 2020, Vol. 22, Issue 1, pp. 10-27.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-04-2020-1123
Autor:
Gilal, Faheem Gul, Gilal, Naeem Gul, Tariq, Beenish, Gilal, Rehman Gul, Gilal, Rukhsana Gul, Gong, Zhenxing, Channa, Nisar Ahmed
Publikováno v:
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2020, Vol. 22, Issue 2, pp. 197-219.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSMS-09-2019-0094
Publikováno v:
International Journal of Wine Business Research, 2020, Vol. 33, Issue 1, pp. 1-27.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJWBR-12-2019-0061
Autor:
M. Çağrı Budak, Sezi Cevik Onar
Publikováno v:
International Journal of Computational Intelligence Systems, Vol 14, Iss 1 (2021)
Understanding online shopping behaviors is crucial for the survival of many firms. Modeling the customers' online shopping behaviors is a complex problem that involves uncertainty, hesitancy, and imprecision since different generations have different
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b211101ec6946bb88027e33f67274ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.