Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"generalized arithmetic"'
Publikováno v:
AIMS Mathematics, Vol 8, Iss 11, Pp 26758-26781 (2023)
The circular intuitionistic fuzzy set (CIFS) is an extension of the intuitionistic fuzzy set (IFS), where each element is represented as a circle in the IFS interpretation triangle (IFIT) instead of a point. The center of the circle corresponds to th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e59cd074617446d984264a2ea49953c4
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 11, Iss 12, p 222 (2023)
Developing algebraic thinking in elementary school has gained consensus among mathematics educators. The objective of this study is to understand the developmental trajectory of early algebraic thinking in elementary school students so as to assist t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1641470d2dc34d9cb6ed823f4042b241
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kahlig Peter, Matkowski Janusz
Publikováno v:
Annales Mathematicae Silesianae, Vol 34, Iss 1, Pp 104-122 (2020)
Under some simple conditions on the real functions f and g defined on an interval I ⊂ (0, ∞), the two-place functions Af (x, y) = f (x) + y − f (y) and Gg(x,y)=g(x)g(y)y{G_g}\left({x,y} \right) = {{g\left(x \right)} \over {g\left(y \right)}}y g
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6101b55eae2a461cba6cbb0ed6cc36a2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Symmetry, Vol 14, Iss 9, p 1853 (2022)
Let Γ=(VΓ,EΓ) be a simple undirected graph with finite vertex set VΓ and edge set EΓ. A total n-labeling α:VΓ∪EΓ→{1,2,…,n} is called a total edge irregular labeling on Γ if for any two different edges xy and x′y′ in EΓ the numbers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6cc3148d0724e009b37725249dc97b2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.