Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"general upper secondary education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Toni Mäkipää
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 8, Iss 1 (2021)
This qualitative case study examined how foreign language teachers in Finnish general upper secondary schools enhance self-regulated learning (SRL) with self-assessment and teacher feedback. Nine students and ten teachers from six schools were interv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f892ce4ab19641bd95364b98fd82c783
Autor:
Heidi Vaarala
Publikováno v:
Lähivõrdlusi, Vol 28, Pp 357-391 (2018)
Tässä tutkimuksessa selvitetään sitä, millaisia käsityksiä rehtoreilla, opettajilla ja opiskelijoilla on vuorovaikutuksen mahdollistavasta toiminnasta eli yhteistyöstä Lukiokoulutukseen valmistavan koulutuksen (LUVA) ja muun lukiotoiminnan v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fedd581980704628b5fe78248908a9b9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vaarala, Heidi
Publikováno v:
Lähivőrdlusi. Lähivertailuja / Close Comparisons. (28):357-391
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=803747
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Toni Mäkipää, Raili Hildén
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 1, p 12 (2021)
Our main aim in this study was to compare encouraging feedback practices in Finnish general upper secondary foreign language classes and examine how students perceive language teachers’ assessment practices. The participants were 160 students of En
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e8c14a6426f44119d61b7fabb0186fe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tarja Tolonen, Sinikka Aapola-Kari
In this article, we analyse the narratives of Finnish young people regarding their educational choices for upper secondary education in a theoretical framework inspired by Bourdieu’s forms of capital and Skeggs’ concept of the classed value of se
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::121671813178dfbe5e68d668f927ff94
http://hdl.handle.net/10138/350478
http://hdl.handle.net/10138/350478