Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"general praise"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Behavior-specific praise (BSP) is a low-intensity strategy used to reinforce positive behaviors, including student academic engagement in school settings. In this study, we leveraged a single training on BSP for a career and technical education (CTE)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/950f2062ac0b41228b22092b68d12e8a
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Behavior-specific praise (BSP) is a low-intensity strategy used to reinforce positive student behaviors in school settings. BSP is currently a potentially evidence-based practice, with more studies with three or more participants needed to contribute
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1d069eeb61246f09c01e5df51e87bd0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yasmine Mostafa
Publikováno v:
IICE Official Conference Proceedings.
Research has proven that praising is always considered an effective strategic way to motivate students in the classroom, raise their self-esteem, and promote their positive behavior (Floress et al., 2017; Allday et al., 2012). The literature defines
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hink, Johanna
Tunnustaval käitumisel ehk kiitmisel on positiivne mõju nii õpilase käitumisele kui ka akadeemilistele tulemustele. Eestis on vähe vaadeldud õpetajate tunnustavat käitumist koolis ja seni ei ole seda uuritud koos õpetaja enda raporteeritud tu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1018::6d032ed64a5784924896f877160ac1b8
http://hdl.handle.net/10062/75666
http://hdl.handle.net/10062/75666
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Puusepp, Juuli
Õpilaste kohase käitumise käitumisspetsiifiline tunnustamine on üks tõestatud õpetajate sekkumisvahend, millega hallata ja juhtida õpilaste käitumist ning tunni käiku. Tunnustamine on tõhus sekkumisviis eriti käitumisraskustega õpilaste p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1018::cc3349fd1983985dfc7f852a35b3a4fb
http://hdl.handle.net/10062/65194
http://hdl.handle.net/10062/65194
Autor:
Brown, Madison McMurray
Behavior-specific praise has been shown to increase rate of desired behaviors for individuals with intellectual and developmental disabilities, though it is rarely used by caregivers in residential facilities for adults with disabilities. Prompting i
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc1404625/