Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"general chemistry laboratory"'
Publikováno v:
JIPI (Jurnal IPA dan Pembelajaran IPA), Vol 5, Iss 2, Pp 151-161 (2021)
The implementation of learning has undergone significant changes due to the corona virus (Covid-19) spreading rapidly so that the teaching and learning process at various levels of education is generally carried out online. This urges lecturers to ad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72103a44b80346dd9201e0a5c9bec432
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Kastamonu Eğitim Dergisi, Vol 27, Iss 5 (2019)
In this research, it is aimed to present the process of developing and implementation on science teacher candidates a STEM activity. For this, the process has been started with the determination of problem and topic first. Some issues such as the eng
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/40d63d6d8d484b559ad0b44cb4d487e9
Publikováno v:
Journal of the Turkish Chemical Society Section C Chemical Education, Vol 1, Iss 1, Pp 63-86 (2016)
The aim of the study is to examine the prospective chemistry teachers' views about performing the experiments with flow diagram in the context of general chemistry laboratory course. There were 19 prospective chemistry teachers. Two questionnaires we
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c110e1ae10e04c83a82f14aa99a43302
Publikováno v:
Química Nova, Vol 22, Iss 2, Pp 280-288 (1999)
From an analysis of a learning model based on the theory of information processing four hypothesis were developed for improving the design of laboratory courses. Three of these hypotheses concerned specific procedures to minimise the load on students
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2518e2948fce41f2b43aee1cdf1dc94b
Autor:
Liz Díaz-Vázquez, Barbara Montes, Ileabett Echevarría Vargas, Griselle Hernandez-Cancel, Fernando Gonzalez, Anna Molina, Moraima Morales-Cruz, Carlos Torres-Díaz, Kai Griebenow
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 6, Iss 2 (2012)
The integration of research and education is an essential component of our university’s teaching philosophy. Recently, we made a curricular revision to facilitate such an approach in the General Chemistry Laboratory, to teach students that investig
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d82b11b17d9140aa89be6f8195268dd0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.