Zobrazeno 1 - 10
of 37 705
pro vyhledávání: '"gene association"'
Autor:
Gao, Yuan1,2,3 (AUTHOR), Ma, Bin1,2,3 (AUTHOR), Xu, Qianshuai1,2,3 (AUTHOR), Peng, Yuna1,2,3 (AUTHOR), Gong, Huimin1,2,3 (AUTHOR), Guan, Aohan1,2,3 (AUTHOR), Hua, Kexin4 (AUTHOR), Langford, Paul R5 (AUTHOR), Jin, Hui1,2,3 (AUTHOR) jinhui@mail.hzau.edu.cn, Luo, Rui1,2,3 (AUTHOR) jinhui@mail.hzau.edu.cn
Publikováno v:
Briefings in Bioinformatics. Jul2024, Vol. 25 Issue 4, p1-13. 13p.
Autor:
Li, Yang1 (AUTHOR), Guo, Zihou1 (AUTHOR), Wang, Keqi1 (AUTHOR), Gao, Xin2 (AUTHOR), Wang, Guohua1 (AUTHOR) ghwang@nefu.edu.cn
Publikováno v:
Briefings in Bioinformatics. May2023, Vol. 24 Issue 3, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Mathematical ability is influenced by genes and environment. This study focused on the effect of DRD2, a candidate gene for working memory, on mathematical ability. The results in child participants revealed associations between the DRD2 gen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/423d4a19bfaf47a0a05848d3e564915d
Autor:
Zhong, Jiayuan1 (AUTHOR), Han, Chongyin2 (AUTHOR), Chen, Pei3 (AUTHOR) scliurui@scut.edu.cn, Liu, Rui3 (AUTHOR) scliurui@scut.edu.cn
Publikováno v:
Briefings in Bioinformatics. Nov2023, Vol. 24 Issue 6, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.