Zobrazeno 1 - 10
of 372
pro vyhledávání: '"gender-based pricing"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Harvard Law Review, 1996 May 01. 109(7), 1839-1844.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1342036
Autor:
Guittar, Stephanie Gonzalez1, Grauerholz, Liz2 Elizabeth.grauerholz@ucf.edu, Kidder, Erin N.2, Daye, Shameika D.2, McLaughlin, Megan3
Publikováno v:
Gender Issues. Mar2022, Vol. 39 Issue 1, p1-23. 23p. 5 Charts.
Autor:
Wishart, Grace1 (AUTHOR) baxterk@hope.ac.uk, Poo, Mark Ching-Pong1 (AUTHOR) pooc@hope.ac.uk, Baxter, Katherine1 (AUTHOR), Lau, Yui-yip2 (AUTHOR) yuiyip.lau@cpce-polyu.edu.hk
Publikováno v:
Encyclopedia. Sep2024, Vol. 4 Issue 3, p1279-1285. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In this study, we plan to examine perceptions of the razors we utilized in “Simple Choice 2 (gender) x 2 (higher price: for women vs. men) TurkPrime March 2020,” and “"Razor 2 (gender) x 2 (higher price: for women v. men) in ASU Lab Wave 3a/b -
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::16a2edbb6fba0f6cd29743aca69dcc5a
Publikováno v:
Encyclopedia, Vol 4, Iss 3, Pp 1279-1285 (2024)
The “Pink Tax” refers to charging higher prices for products and services marketed primarily to women compared to similar or identical items targeted at men, despite comparable production costs. This research uses Unilever as a case study to focu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/019c4798d517487ebcb8d93490a30d2a
In this study, we plan to examine choice of razors in a theoretical online shopping scenario in a 2 (gender: male vs. female) x 2 (price: higher for own vs. opposite gender) quasi-experimental design. The purpose of this study is to show that women a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::51e422bc721664139857d3f53015a361
In this study, we plan to examine purchase likelihood and overall evaluations of a dry cleaners in a theoretical shopping scenario in a 2 (gender: male vs. female) x 2 (pricing strategy: higher for own vs. opposite gender) quasi-experimental design.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f0a838b4e4571f2597d10bf8ce20e658