Zobrazeno 1 - 10
of 183
pro vyhledávání: '"gamma transition"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Taghreed A. Younis
Publikováno v:
Ibn Al-Haitham Journal for Pure and Applied Sciences, Vol 27, Iss 1 (2017)
The δ-mixing of γ-transitions in 70As populated in the 32 70 70 33 ( , ) Ge p n As γ reaction is calculated in the present work by using the a2-ratio methods. In one work we applied this method for two cases, the first one is for pure trans
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6270f724591a4784ba3f3cdec4f4982f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Forum on Aeroelasticity and Structural Dynamics
Delft University of Technology
Delft University of Technology
The Pazy Wing test case is a benchmark for the investigation of aeroelastic effects at very large deflections. Tip deformations in the order of 50% span were measured in wind tunnel tests, which renders this model highly attractive for the validation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f9e16aae19c65ba85e8fbfeb8fa1cd40
http://resolver.tudelft.nl/uuid:ca76450d-76c6-4415-b062-1d2024ffb632
http://resolver.tudelft.nl/uuid:ca76450d-76c6-4415-b062-1d2024ffb632
The Pazy Wing test case is a benchmark for the investigation of aeroelastic effects at very large deflections. Tip deformations in the order of 50% span were measured in wind tunnel tests, which renders this model highly attractive for the validation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dris___00893::693b19ad7c321642b8085ecf33617677
http://resolver.tudelft.nl/uuid:ca76450d-76c6-4415-b062-1d2024ffb632
http://resolver.tudelft.nl/uuid:ca76450d-76c6-4415-b062-1d2024ffb632
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marine Science and Engineering
Volume 8
Issue 9
Journal of Marine Science and Engineering, Vol 8, Iss 677, p 677 (2020)
Volume 8
Issue 9
Journal of Marine Science and Engineering, Vol 8, Iss 677, p 677 (2020)
Parallel-sided foil sections are used for centerboards and rudders in sailing dinghy classes and also for struts placed in a fluid flow. The objective of this work is to create a systematic series of parallel-sided sections to be used under different