Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"gamified rehabilitation"'
Publikováno v:
Annals of Medicine, Vol 56, Iss 1 (2024)
AbstractIntroduction Dose (number of repetitions) has been suggested as a key element in the effectiveness of rehabilitation exercises to promote motor recovery of the hemiparetic upper limb. However, rehabilitation exercises tend to be monotonous an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85decb1484e94924b2548e656137edc3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alessandro Schaer, Oskar Helander, Francesco Buffa, Alexis Müller, Kevin Schneider, Henrik Maurenbrecher, Barna Becsek, George Chatzipirpiridis, Olgac Ergeneman, Salvador Pané, Bradley J. Nelson, Nina Schaffert
Publikováno v:
Sensors, Vol 21, Iss 23, p 8115 (2021)
We present a system capable of providing visual feedback for ergometer training, allowing detailed analysis and gamification. The presented solution can easily upgrade any existing ergometer device. The system consists of a set of pedals with embedde
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7074802ea5db4210af1e368f00438a3e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ryan Glatt, Laura E. T. Swan, Charles Y. Liu, Yu-Chen Chung, David Bellard, Darrin J. Lee, Lee-Kuen Chua, Nicole Gobreial, Beth E. Fisher, Michael A. Bonaguidi, Yi Jin, Amanda Romano
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 18, Iss 12384, p 12384 (2021)
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 18; Issue 23; Pages: 12384
International Journal of Environmental Research and Public Health
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 18; Issue 23; Pages: 12384
International Journal of Environmental Research and Public Health
Objectives: The feasibility and safety of the use of neurorehabilitation technology (SMARTfit® Trainer system) by physical therapists in implementing a gamified physical-cognitive dual-task training (DTT) paradigm for individuals with Parkinson dise
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pierre Dillenbourg, Arzu Guneysu Ozgur, Friedhelm C. Hummel, Ayberk Ozgur, Andeol Cadic-Melchior, Pablo Maceira-Elvira, Wafa Johal, Louis Faucon, Maximilian J. Wessel
Publikováno v:
ICORR
A key feature of a successful game is its ability to provide the player with an adequate level of challenge. However, the objective of difficulty adaptation in serious games is not only to maintain the player’s motivation by challenging, but also t