Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"gamification of learning"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Background Since effective education is one of the main concerns of every society and, in nursing, can lead to the education of successful people, the development of learning and teaching methods with greater effectiveness is one of the educ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbe41363ceee4999bbb2bc011172be1f
Autor:
Dany Andrey Latorre Méndez
Publikováno v:
Opuntia Brava, Vol 16, Iss 3, Pp 260-274 (2024)
The article “Motivation in Foreign Language Learning: Gamification, Personal Learning Environments and Higher Education” presents an innovative pedagogical proposal integrating gamification and Personal Learning Environments (PLEs) to improve stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/039aa9a5e07043608a6dfecf7dbe2e55
Publikováno v:
Edusaintek, Vol 11, Iss 3 (2024)
This study aims to examine and analyze the differences in intrinsic motivation of learners based on Point+Leaderboard (PL) and Point+Badge (PB) gamification element strategies. The research sample was 84 undergraduate students of the Department of Ed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39ccfb9c015d426a918087e5ad215010
Publikováno v:
Letters in High Energy Physics, Vol 2024, Iss 1 (2024)
This qualitative, action-research and descriptive research takes advantage of the versatility of gamification for learning English vocabulary. Its objective is to analyze the incidence of the implementation of the gamification technique for the learn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/faf036c568da46529ec11d4c0596a922
Publikováno v:
Pendipa, Vol 7, Iss 1, Pp 58-63 (2023)
Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui persepsi peserta didik SMA Santo Paulus Pontianak terhadap pernerapan gamifikasi dalam pembelajaran. Penelitian yang dilakukan adalah penelitian studi kasus dengan metode survei yang dilakukan di SMA Santo Pa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb087936955e4e8cbdce971c76f9f2b6
Publikováno v:
Techno.Com, Vol 21, Iss 4, Pp 887-895 (2022)
Bermula dari suatu kejadian luar biasa yang menyebar seluruh belahan dunia yakni Corona Virus Disease 2019 (Covid-19) telah memberikan dampak luar biasa di berbagai aspek kehidupan tak terkecuali bidang pendidikan. Inovasi dalam dunia pendidikan bany
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c592d42095a94095a06adb93d9796897
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Олена Юріївна Жигадло
Publikováno v:
Інформаційні технології і засоби навчання, Vol 87, Iss 1 (2022)
The research explores the potential of online gamified resources used as means of formative assessment during foreign language lessons in higher education institutions. The use of any game-based tools with certain game elements which can be integrate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee20c6dae1674b24a6c61a24901d7de6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.