Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"game-theoretic learning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 5, Pp 26614-26622 (2017)
In this paper, we investigate the frequency hit avoidance problem in distributed frequency hopping multiple access (FHMA) networks, in which each user intends to avoid the frequency hit with others by choosing the appropriate frequency set and freque
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47c506aa215d4a6ab1092b7ce81a1684
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pickem, Daniel
Self-reconfigurable robotic systems are variable-morphology machines capable of changing their overall structure by rearranging the modules they are composed of. Individual modules are capable of connecting and disconnecting to and from one another,
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/55001
Autor:
Lim, Yusun
The major objective of this dissertation is extending the capabilities of game theoretic distributed control to more general settings. In particular, we are interested in drifting environments and/or constrained communications. The first part of the
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/52986
Autor:
Smyrnakis, Michalis, Qu, Hongyang, Bauso, Dario, Veres, Sandor, Rocha, Ana Paula, Steels, Luc, van den Herik, Jaap
Publikováno v:
Lecture Notes in Computer Science ISBN: 9783030711573
ICAART (Revised Selected Papers)
Agents and Artificial Intelligence-12th International Conference, ICAART 2020, Revised Selected Papers, 73-105
STARTPAGE=73;ENDPAGE=105;TITLE=Agents and Artificial Intelligence-12th International Conference, ICAART 2020, Revised Selected Papers
ICAART (Revised Selected Papers)
Agents and Artificial Intelligence-12th International Conference, ICAART 2020, Revised Selected Papers, 73-105
STARTPAGE=73;ENDPAGE=105;TITLE=Agents and Artificial Intelligence-12th International Conference, ICAART 2020, Revised Selected Papers
This paper casts coordination of a team of robots within the framework of game theoretic learning algorithms. In particular a novel variant of fictitious play is proposed, by considering multi-model adaptive filters as a method to estimate other play
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1b3456d58f29908c038a5488c5961428
https://doi.org/10.1007/978-3-030-71158-0_4
https://doi.org/10.1007/978-3-030-71158-0_4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 5, Pp 26614-26622 (2017)
In this paper, we investigate the frequency hit avoidance problem in distributed frequency hopping multiple access (FHMA) networks, in which each user intends to avoid the frequency hit with others by choosing the appropriate frequency set and freque