Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"game-based activities"'
Autor:
Nestor Jr. Lasala
Publikováno v:
Recoletos Multidisciplinary Research Journal, Vol 12, Iss 1, Pp 181-194 (2024)
This study evaluated the effectiveness of four game-based activities (GBAs) in teaching ecosystems to Grade 7 Biology students. Involving 69 students (34 control, 35 experimental), the quasi-experimental study used a mixed-methods approach. The resea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/128130068a934d3f9512f09fe395dd69
Autor:
Katerina Rusevska, Lambe Barandovski, Vladimir Petruševski, Aleksandra Naumoska, Slavica Tofilovska, Marina Stojanovska
Publikováno v:
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 14, Iss 1, Pp 55-77 (2024)
A game-based approach is widely used to increase students’ motivation through their active participation, whereby research is interwoven with fun and competition is incorporated with cooperation. Working in teams or groups encourages students to ex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/74f8c8db7781498d9f2d7c54455c8c5d
Autor:
Nestor Jr. Lasala
Publikováno v:
Recoletos Multidisciplinary Research Journal, Vol 11, Iss 2, Pp 69-83 (2023)
This study utilized four game-based activities (GBAs) developed by the researcher to determine their effectiveness in teaching Ecosystem topics for Grade 7 Biology in terms of (1) conceptual understanding and (2) nature of engagement. This quasi-expe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc607f4ee15d415dbd8259de40b73404
Autor:
Nestor L. Lasala Jr
Publikováno v:
Tạp chí Khoa học Đại học Đà Lạt, Vol 14, Iss 2 (2024)
This study sought to determine the effects of game-based activities (GBAs) on students’ intrinsic motivation. The study employed a sequential explanatory mixed-methods approach using quantitative and then qualitative data to explore the impact of G
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4406e1a27fe84ebd979ecca33ca1ac50
Publikováno v:
Nastava i Vaspitanje, Vol 72, Iss 2, Pp 237-252 (2023)
The educational escape room presents an innovative approach to teaching, with potential benefits such as facilitating learning, motivating students, and promoting the development of general and professional skills. However, due to its novelty in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5e40629d98f47ae8cfffc05e878b6c2
Autor:
Soboleva, Elena Vitalievna
Publikováno v:
Science for Education Today. 9(4):107-123
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=811996
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.