Zobrazeno 1 - 10
of 1 820
pro vyhledávání: '"game-based activities"'
Autor:
Nestor Jr. Lasala
Publikováno v:
Recoletos Multidisciplinary Research Journal, Vol 12, Iss 1, Pp 181-194 (2024)
This study evaluated the effectiveness of four game-based activities (GBAs) in teaching ecosystems to Grade 7 Biology students. Involving 69 students (34 control, 35 experimental), the quasi-experimental study used a mixed-methods approach. The resea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/128130068a934d3f9512f09fe395dd69
Autor:
Nestor Jr. Lasala
Publikováno v:
Recoletos Multidisciplinary Research Journal, Vol 11, Iss 2, Pp 69-83 (2023)
This study utilized four game-based activities (GBAs) developed by the researcher to determine their effectiveness in teaching Ecosystem topics for Grade 7 Biology in terms of (1) conceptual understanding and (2) nature of engagement. This quasi-expe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc607f4ee15d415dbd8259de40b73404
Autor:
Segura Osorio, Alba Marjorie1 almarsegura@hotmail.com, Gisela, Yadira1 ya_di1971@hotmail.com, Ortiz Aguilar, Wilber1 wortiza@ube.edu.ec
Publikováno v:
Sinergia Académica. jul-sep2024, Vol. 7 Issue 3, p1-28. 28p.
Autor:
Nestor L. Lasala Jr
Publikováno v:
Tạp chí Khoa học Đại học Đà Lạt, Vol 14, Iss 2 (2024)
This study sought to determine the effects of game-based activities (GBAs) on students’ intrinsic motivation. The study employed a sequential explanatory mixed-methods approach using quantitative and then qualitative data to explore the impact of G
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4406e1a27fe84ebd979ecca33ca1ac50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Keogh JWL; Faculty of Health Sciences and Medicine, Bond University, Gold Coast, Australia.; Sports Performance Research Institute New Zealand (SPRINZ), AUT University, Auckland, New Zealand.; Cluster for Health Improvement, Faculty of Science, Health, Education and Engineering, University of the Sunshine Coast, Sunshine Coast, Australia.; Kasturba Medical College, Mangalore, Manipal Academy of Higher Education, Manipal, Karnataka, India.; jkeogh@bond.edu.au., Moro C; Faculty of Health Sciences and Medicine, Bond University, Gold Coast, Australia., Knudson D; Health and Human Performance, Texas State University, USA.
Publikováno v:
Sports biomechanics [Sports Biomech] 2024 Mar; Vol. 23 (3), pp. 253-261. Date of Electronic Publication: 2021 Apr 20.
Autor:
Theonia Sakka, Dimitris Gouscos
Publikováno v:
International Journal of Serious Games, Vol 10, Iss 1 (2023)
This paper presents an effort for introducing children rights to preschool students transcending conventional methods. An educational intervention was designed and developed for the introduction of preschoolers to issues of survival, development, non
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a50e419f90ae4f71b115b8c324253ef0