Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"game platforms"'
Publikováno v:
Psychology Research and Behavior Management, Vol Volume 16, Pp 4749-4777 (2023)
Andrzej Cudo,1 Natalia Kopiś-Posiej,1,2 Mark D Griffiths3 1Department of Experimental Psychology, The John Paul II Catholic University of Lublin, Lublin, Poland; 2Department of Clinical Neuropsychiatry, Medical University of Lublin, Lublin, Po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b59efa8af42547f59304ab7c83be7f98
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elena V. Soboleva, Anna N. Sokolova
Publikováno v:
Современные информационные технологии и IT-образование, Vol 15, Iss 2, Pp 395-405 (2019)
The article is devoted to the investigation of the mechanisms underlying the increase in the effectiveness of the cognitive activity of subjects of learning, by including digital media with non-linear information representation in cognitive process.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1635965459c5413f819f0ede0db01ae6
Autor:
Alina Petra Marinescu-Nenciu
Publikováno v:
Journal of Comparative Research in Anthropology and Sociology, Vol 6, Iss 1, Pp 195-207 (2015)
A consistent thread of literature has been dedicated to video games as a learning medium. Recently, attention has been increasingly given to games as opportunities for philosophical or ideological reflection on life. In the present paper, we examine
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c92faedb5c643cbb06e34e0eed55bee
Publikováno v:
Journal of Comparative Research in Anthropology and Sociology. 6(01):195-207
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=289522
Autor:
Apostolos Glentis, Georgia Kyriakou
Publikováno v:
International Journal of Pediatrics and Adolescent Medicine, Vol 8, Iss 2, Pp 68-75 (2021)
International Journal of Pediatrics & Adolescent Medicine
International Journal of Pediatrics & Adolescent Medicine
Background Following the inception of video games and the subsequent development of progressive innovations in videogame technology, many reports of videogame-related dermatologic conditions soon emerged in literature. Children and adolescents, in pa
ЦиÑÑÐ¾Ð²Ð°Ñ ÑÑанÑÑоÑмаÑÐ¸Ñ Ð·Ð°ÑÑÐ°Ð³Ð¸Ð²Ð°ÐµÑ Ð²Ñе ÑÑеÑÑ Ð¶Ð¸Ð·Ð½Ð¸ ÑовÑеменного ÑелÐ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8f7ee92a5cbe2d4d77bd8f410ee4451b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ryneš, Jakub
Bachelor thesis deals with analysis of gaming community in Czech Republic using social network Facebook. Thesis has 3 main goals. Find out how differ preferences of Czech video game players in comparison to the rest of the world. Secondly, chart popu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::d854d7aae5989afadce7a66d74de67b6
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205576
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205576