Zobrazeno 1 - 10
of 1 308
pro vyhledávání: '"game live-streaming"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Humanities & Social Sciences Communications, Vol 11, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Profit distribution in sequential innovation is a crucial yet relatively unexplored area of empirical research. With novel cross-section data from the game live-streaming industry, we are the first to assess the contribution shared by initia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71936cf890f74dde98849772cc85acc2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Szóstakowski, Marcin, Winiarski, Jacek
Publikováno v:
Współczesna Gospodarka / Contemporary Economy Review. 14(2/S):11-27
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1087089
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wenchi Zhang
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
In China, live streaming has grown rapidly in recent years, with gift-giving, a unique business model in live streaming, driving the development of many industries. This article explores the association between gift-giving behavior in game live strea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2490ab399154909838c3ae993091f53
Autor:
Li, Yi, Guo, Yunjun
Publikováno v:
In Telematics and Informatics September 2021 62