Zobrazeno 1 - 10
of 143
pro vyhledávání: '"game evaluation"'
Publikováno v:
Multimodal Technologies and Interaction, Vol 8, Iss 11, p 95 (2024)
Addressing human trafficking is crucial due to its severe impact on human rights, dignity, and well-being. Serious games refer to digital games that are designed to entertain while also accomplishing at least one additional objective, such as learnin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b357c78a0d649108a72d0c3abc6cac4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stahlke, Samantha, author, Mirza-Babaei, Pejman, author
Publikováno v:
The Game Designer's Playbook : An Introduction to Game Interaction Design, 2022, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198845911.003.0011
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 9, p 964 (2023)
Digital game-based learning (DGBL) has the potential to promote equity in K–12 STEM education. However, few teachers have expertise in DBGL, and few professional development models exist to support teachers in both acquiring this expertise and adva
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9adde31b7e364d7c882e6f30bbfb4a13
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 11896-11906 (2020)
A key to optimize a user's entertainment or learning experience when playing interactive games is to understand his emotional responses. Current methods mostly exploit intrusive physiological signals to detect a player's emotions. In this study, we p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a8608fbaa3b441b81e4df75b1fe19d2
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 12, Iss 22, p 11757 (2022)
Serious games have to meet certain characteristics relating to gameplay and educational content to be effective as educational tools. There are some models that evaluate these aspects, but they usually lack a good balance between both ludic and learn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/659afb60a236416fa615f3225a9c12e9
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 123820-123829 (2019)
Learning games are becoming popular among teachers as educational tools. However, despite all the game development quality processes (e.g., beta testing), there is no total assurance about the game design appropriateness to the students' cognitive sk
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05b8ef27839e4543a75a6efbd73d35a5