Zobrazeno 1 - 10
of 410
pro vyhledávání: '"game analytics"'
Publikováno v:
Discover Artificial Intelligence, Vol 4, Iss 1, Pp 1-18 (2024)
Abstract The esports industry is one of the prominent business sectors in the digital era, particularly, Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) games which gain much attention from gamers and streaming audiences. Among such games, Defense of the Anci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f92f5eb08ca5415f9b4390637b33f0b3
Autor:
Nurul Rismayanti
Publikováno v:
Indonesian Journal of Data and Science, Vol 5, Iss 2 (2024)
Understanding player behaviour in online gaming is essential for enhancing user engagement and retention. This study utilizes a dataset from Kaggle, capturing a wide range of player demographics and in-game metrics to predict player engagement levels
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57575cabaa5445678e8cbae0aa91568f
Autor:
El-Nasr, Magy Seif, author, Canossa, Alessandro, author, Nguyen, Truong-Huy D., author, Drachen, Anders, author
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192897879.001.0001
Publikováno v:
International Journal of Serious Games, Vol 10, Iss 4 (2023)
The traditional classroom setting presents challenges when it comes to strengthening adaptive expertise in mathematics education through deliberate practice. This study aimed to investigate whether the Number Navigation Game (NNG) could help promote
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c47c21655e324f54a6a375ddc1418446
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Charles Ringer, Sondess Missaoui, Victoria J. Hodge, Alan Pedrassoli Chitayat, Athanasios Kokkinakis, Sagarika Patra, Simon Demediuk, Alvaro Caceres Munoz, Oluseji Olarewaju, Marian Ursu, Ben Kirman, Jonathan Hook, Florian Block, Anders Drachen, James Alfred Walker
Publikováno v:
Machine Learning with Applications, Vol 12, Iss , Pp 100466- (2023)
Competitive video game playing, an activity called esports, is increasingly popular to the point that there are now many professional competitions held for a variety of games. These competitions are broadcast in a professional manner similar to tradi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b81df0288044de89e93e06db409672f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.