Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"fuzzy lexicon"'
Autor:
Jessie Wanner-Kawahara, Masahiro Yoshihara, Stephen J. Lupker, Rinus G. Verdonschot, Mariko Nakayama
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
For native (L1) English readers, masked presentations of past-tense verb primes (e.g., fell and looked) produce faster lexical decision latencies to their present-tense targets (e.g., FALL and LOOK) than orthographically related (e.g., fill and loose
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0cc9aa8851944f5aaf3f968445766aa
Autor:
Efthymia C. Kapnoula
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
The examination of how words are learned can offer valuable insights into the nature of lexical representations. For example, a common assessment of novel word learning is based on its ability to interfere with other words; given that words are known
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/904724f7de0840d895b486b82039ffa0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.