Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"future-ready"'
Autor:
Rebecca Wilson
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 32 (2024)
The world and the workforce are changing with the rise of Industry 4.0, or the Fourth Industrial Revolution, with a shift towards automation and digital technology, and this is coupled with other global shifts such as the climate crisis. Organisation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0775d41585774a3a82ce56c22425dc58
Publikováno v:
The International Journal of Information and Learning Technology, 2023, Vol. 40, Issue 5, pp. 425-438.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJILT-05-2022-0102
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shevchenko, L. S.
Publikováno v:
Економічна теорія та право / Economic Theory and Law. 3(50):124-137
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1093523
Autor:
Joshi, Seema
Publikováno v:
World Journal of Science, Technology and Sustainable Development, 2021, Vol. 18, Issue 1, pp. 44-63.
Autor:
Wong, Choun Pei, Ng, David
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2020, Vol. 35, Issue 1, pp. 249-269.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-06-2020-0283
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Habibah Ab Jalil, Ismi Arif Ismail, Aini Marina Ma’rof, Chee Leong Lim, Nurhanim Hassan, Nur Raihan Che Nawi
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 10, p 680 (2022)
Agility and future readiness are fundamental 21st-century skills that could guide university students globally to thriving and benefiting from a VUCA—volatile, uncertain, complex, and ambiguous—world. The ability to respond flexibly, make informe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5019105729604446b3ce0b63eda3767f
Autor:
Cailen O'Shea
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 2, Iss , Pp 100088- (2021)
The primary aim of this research was to understand the relationship between distributed leadership and teachers’ use of innovative teaching practices. Innovative practices such as increasing cognitive activation and enhanced curricular activities h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f7bb5459e1ab4220bed81673421a11d9