Zobrazeno 1 - 10
of 1 058
pro vyhledávání: '"future purchase intention."'
Autor:
Khoirunnisaa, Ulfah Windria1 ulfahwindriak@gmail.com, Hidayat, Anas1 anas.hidayat@uii.ac.id
Publikováno v:
Devotion: Journal of Research & Community Service. jun2022, Vol. 3 Issue 8, p723-735. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
B., Harish1 harish@rajagiri.edu, Furtado, Raynette2 raynettefurtado@gmail.com
Publikováno v:
IUP Journal of Brand Management. Dec2019, Vol. 16 Issue 4, p45-63. 19p.
Publikováno v:
Devotion Journal of Community Service. 3:723-735
Effective online marketing today is through social media, because the users are many and wide, therefore this research examines the marketing done on Instagram. The purpose of this study is to examine the effect of Brand Familiarity, Involvement on B
Publikováno v:
The International Journal of Logistics Management, 2023, Vol. 35, Issue 4, pp. 1303-1331.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLM-06-2023-0238
Autor:
Ruiz Mafé, Carla, Sanz Blas, Silvia
Publikováno v:
Internet Research, 2006, Vol. 16, Issue 4, pp. 380-397.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/10662240610690016
Autor:
Bab Shah
Publikováno v:
IBT Journal of Business Studies. 17
The main aim of this study is to examine the key factors that influence future purchase intention and shape the consumers’ attitude towards brand social media pages. Data were collected through a questionnaire survey from Lahore city, Pakistan. A t
Publikováno v:
Journal of Internet Commerce. Apr-Jun2023, Vol. 22 Issue 2, p244-271. 28p. 2 Diagrams, 10 Charts.
Autor:
Arifin Nur Sandi, Sabrina O. Sihombing
Publikováno v:
Jurnal Manajemen, Vol 27, Iss 3, Pp 515-534 (2023)
This research explores how consumers' familiarity with a brand and the quality of information they encounter impact their engagement with the brand's social media presence. Additionally, we investigate how this engagement influences consumers' attitu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ebb0e827c684b3ca800dc9f346f368d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.