Zobrazeno 1 - 10
of 709
pro vyhledávání: '"future physics teachers"'
Publikováno v:
Russian Journal of Education and Psychology, Vol 15, Iss 4, Pp 236-260 (2024)
Background. The article deals with the problem of improving the system of professional education for future physics teachers. As part of the program “Teacher of the future generation of Russia” in order to improve the material base in the pedagog
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05956a5e546b49bc9049ea8ccb8366e0
Autor:
Elena N. Perevoshikova
Publikováno v:
Russian Journal of Education and Psychology, Vol 15, Iss 3, Pp 57-78 (2024)
The article updated the problem of the formation of design and research skills in the process of university training of a physics teacher, due to the requirements for creating an end-to-end trajectory for the formation of research competencies. The s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a4808e795bd4fa2b98ece33ef3b4acf
Autor:
Lorena Alvarado-Guzmán, Lisbeth1 lisbeth.alvarado@correounivalle.edu.co, Enrique Hoyos, Nelson2 nelson.hoyos@correounivalle.edu.co, Uribe Gartner, Carlos3 carlos.uribe@correounivalle.edu.co, Cortés, Jaime4 jaime.cortes@gmail.com
Publikováno v:
Tecné, Episteme y Didaxis. ene-jun2024, Issue 55, p296-312. 17p.
We investigated the epistemological conceptions of the uruguayan Physics teachers and future Physics teachers through the application of the CLASS test (Colorado Learning Attitudes about Science Survey), one of the most accepted instruments in the re
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.13775
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.