Zobrazeno 1 - 10
of 184
pro vyhledávání: '"future intentions"'
Autor:
Ana-María Magaz-González, César Sahelices-Pinto, Cristina Mendaña-Cuervo, Marta García-Tascón
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol 13, Iss 8, Pp 1395-1410 (2023)
Even though athletes’ experience has been ascertained to shape the perception of quality in sports events, scarce studies have addressed this issue jointly with the intent to join in upcoming comparable sports challenges. (1) Background: The presen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7ef093d14134dfe99f90049a609889a
Autor:
Yunus, Erlinda Nusron
Publikováno v:
International Journal of Productivity and Performance Management, 2021, Vol. 72, Issue 5, pp. 1286-1303.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJPPM-05-2021-0273
Publikováno v:
International Journal of Tourism Cities, 2022, Vol. 8, Issue 4, pp. 1079-1101.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJTC-10-2021-0207
Autor:
Perica Macura, Nedeljka Elez
Publikováno v:
Acta Economica, Vol 21, Iss 38 (2023)
Applying the marketing concept in higher education can significantly improve the performance of these institutions. The role of marketing is particularly important in ensuring the loyalty of students and timely influence on their future intentions, e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a250f9e3d81b49c68978806ef7c5e026
Publikováno v:
Arts and the Market, 2021, Vol. 11, Issue 3, pp. 217-239.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AAM-07-2020-0024
Publikováno v:
Academia Revista Latinoamericana de Administración, 2019, Vol. 32, Issue 4, pp. 442-454.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ARLA-02-2019-0042
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fernando García-Pascual, Vicente Prado-Gascó, Mario Alguacil, Irena Valantine, Ferran Calabuig-Moreno
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
One of the main objectives of fitness center managers is to obtain high levels of loyalty from the customers of these fitness centers. Within the existing literature on fitness center management, previous research has analyzed the importance of the m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41453ba574ad43ecbb115aa26b793f38