Zobrazeno 1 - 10
of 13 242
pro vyhledávání: '"future educators"'
Publikováno v:
The Phi Delta Kappan, 2022 Sep 01. 104(1), 68-68.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27185323
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Malinovska Nataliia
Publikováno v:
Науковий Вісник Південноукраїнського Національного Педагогічного Університету імені К. Д. Ушинського, Vol 142, Iss 1, Pp 13-20 (2023)
Article substantiates the need to ensure high – quality training of the future teachers of the preschool education institutions (hereinafter-PEI) for health-saving professional activities. The relevance of awareness by higher education applicants o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/018af91365104cb9a547a514464e7172
Autor:
Tamara Marchii-Dmytrash, Halyna Boryn
Publikováno v:
Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, Vol 10, Iss 1, Pp 187-196 (2023)
The peculiarities of professional training of future educators for the forming of older preschool-age children’s national consciousness are substantiated in the article. The main tasks, directions, and means of national education of children of old
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f665f07df06c42b0a1dfb6462db41de0
Publikováno v:
El Guiniguada, Iss 33 (2024)
Este estudio se realizó para determinar la actitud ante la introducción en las aulas del pódcast y la radio como herramientas educativas en estudiantes de los Grados de Educación Infantil y Educación Social, desde el curso 2017-18 al 2023-24. Se
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ab75f8122d84786afa9f352c036cb75
Autor:
Soviyah Soviyah
Publikováno v:
English Language Teaching Educational Journal, Vol 6, Iss 3 (2024)
In a globalized era with very rapid changes in life nowadays, project-based learning is considered as one of the most suitable learning models. Project-based learning provides learning that develops students' skills in communication, collaboration, c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4e03e5e925440488af140cfaabd7dcb
Autor:
Kreamer, H. Michelle
Publikováno v:
Journal of Higher Education Theory & Practice; 2024, Vol. 24 Issue 4, p280-287, 8p
Autor:
Santiago Alonso García, Juan José Victoria Maldonado, Jose Antonio Martínez Domingo, Blanca Berral Ortiz
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 14, Iss 1, Pp 4-15 (2024)
Digital competence is a key aspect to be taken into account in training at all stages. It is especially necessary to emphasize higher education stages and specifically on initial teacher training, as future teachers have the responsibility to promote
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62fdf5be7a3e4016b5a8a2363167228a